Cly01 2 önce bizde 14 aylık olduk. Baba dede anne anane bebe meme mama memi(su) cıs havhav mö. Şimdilik bunlar var. Ben de bu dil gelisimine bayaa bir kafayi yoruyorum . Her seyin adini söylüyorum gun içinde sürekli konuşuyorum. Ama pek ilerleme kaydedemiyoruz.