Merhaba güzel anneler 2 aylık bir bebeğim var ve bebişimle beraber çıkıp yürüyüş yapmak istiyorum ancak apartmanda bebek arabasını indirip hazırlamak taşımak kendi başıma çok zor oluyor pusetimiz biraz ağır bebek arabamıza yardımsız yerleştiremiyorum kanguru alsam sizce kullanışlı olur mu ve hangi kanguruyu önerirsiniz sizler bebişlerinizle nasıl yürüyüş yapıyorsunuz.