eylulkusunannesi_1 ateş, kusma, halsizlik normal korkmayın. Her bebekte farklı reaksiyon gösterebilir. Benim kızımda vurulduktan sonra eve gelene kadar ateşi 40ı bulmuştu. Calpol verin bir çay kaşığı düşmezse bir çay kaşığı daha verin toplam 1 ölçek oluyor zaten. Geçmiş olsun