Merhaba arkadaşlar ,
Oğlum 10.ay itibari ile yattığı yerden oturur pozisyona gelme ve çevre algısı nedeniyle uyutmada ve emzirmede problem yaşıyorum. Detaylı açıklamam gerekirse ;
3-10 ay arası hep yatarak emzirme ve yanında yatarak uyutuyordum bana temas ederek zaman zamanda emerek uyuyakalıyordu. Şuan mümkün değil 😅 emekleyerek kaçıyor ,oturuyor , şakalar yapıyor kendince ama uyku ve emme olayı aksıyor . Ben de zorla ağlatarak emzirmeye çalışıyorum ve ayakta sallamaya başladım istemeyerekte olsa… Ek Gıda konusuna gelince de tükürüyor ve diliyle itekliyor 🙈 hem emmediği için hemde beslenmesi için kızarak zorlayarak yedirmeye çalışıyorum maalesef 😔 Siz böyle bir durumda kaldınız mı kaldıysanız basıl başettiniz tecrübelerinize ve fikirlerinize açığım 🙏🥰