Bizde de 2 aya kadar uzadı . Sonra ne zaman geçtiğini bile anlamadım. Zaten en son gözlerinden gitti. Ama o kadar önemsenecek birşey yok dedi doktorumuz . Benimki en başından beri yüksek değildi değeri doktorumuz tekrar kontrole bile çağırmadı ama ona rağmen uzadı sarılığı . Rutin aylık kontrolüne gittiğimizde hala biraz vardı . Sonra geçti çok şükür .