Bendiyebiri Kuzeymomss benimde kızım 11 aylık şuan vermeye çalışıyorum ama pek yemiyor ya aslında iştahsız zaten ondan belki. Tavuk sote yaptım dün mantarlı tavuklarından tiftik yapıp verdim ama çıkardı ağzından pek yiyemedi. Alışacak galiba zamanla. Tavuklu terbiyeli çorba yapıcam birde öyle denemeyi düşünüyorum. İnternetti bizimkiler kadar çocuklar normal tavuk soteyi eliyle yiyebiliyor. Eğer sizin oğlunuzda o şekilde yiyebiliyorsa deneyebilirsiniz hem sebzeli besleyici oluyor.
Deletedmom_112 Kuzeymomss ben ilk robottan çekip, içerisine minik minik doğranıp sotelenmiş sebzeler ( kapya, havuç, kabak, sarmısak) ekleyip köfte yapıp pişirip yedirmiştim, çok sevmişti.
Ysgl26 Kuzeymomss çorbalarına katıyorum 7 aydan itibaren.ya da yemeklerine.. butu haşlayıp eline verebilirsiniz kemirir
Kuzeymomss Bendiyebiri yani ekmek kabuğu vs verdiğim de yiyor. Birde öyle deneyeyim çok teşekkür ederim
_Serenity16 Tavuk hangi marka kullandınız ya da köy tavuğu mu? Ben şehriye li çorba yapıp vermiştim hafif eziciden gecirerek. Bebeğim 7 aylıktı o zaman ilk öyle vermiştim. 🌼
Kuzeymomss _Serenity16 köy tavuğu değil maalesef, instagram da takip ettiğim gıda mühendisi bir anne var bolez markalı tavuğu önermişti onu aldım
Annelikseruveni Kuzeymomss çorbanın içine didikleyip verebilirsiniz veya köfte gibi yapıp. Tabi sizin seçiminiz sizin bebeğiniz sadece fikrimi söylüyorum yanlış anlamayin ama köy tavuğu değilse eğer hiç vermeyin derim
Kuzeymomss Annelikseruveni köy tavuğu değil, aslında bu zamana kadar vermeme sebebim o yüzden. İnstagrama da gıda mühendisi bir annenin önerisiyle aldım, bolez diye bir marka önerdi köy tavuğu ve yavaş büyüyen tavukmuş. O şekilde aldım aslında
Emelss- Kuzeymomss ben büttün baget yapmıştım eti tanısın diye aslında robot vs düşündüm ama ilerleyen zamanlarda yemez diye düşünmüştüm😄 göğüs kısmını vermeyin kuru bir et olduğu için sevmeye bilir, parçalayıp çorbalara koyabilirsiniz ve ilk büttün haliyle vermiştim çok severek yemişti hâlâ et aşığı:)
Bebitom_3 Kuzeymomss haşlayarak tavuğun incik yada kanat tarafından verin iyi pişmiş olması lazım ki yesin
Emelss- Kuzeymomss çorba yapın didikleyin, köfte yapın yumuşak olur ama sadece göğüs vermeyin çok kuru olur diye düşünüyorum haşlayarak ta verseniz kurudur:) çorba vs ile değerlendirebilirsiniz.
Emelss- Kuzeymomss korkmanıza gerek yok☺️ kendiniz yerken zaten piştiğini anlarsınız ona göre verirsiniz rahat olun.
Kuzeymomss Emelss- ben et ve kıyma konusunda çok hassasım. Çiğ kalmasın diye pişirmekten yakıyorum hatta 🤦🏼♀️ haşlama da bir defa yapmıştı sadece
Melisaaaaa Ben oğluma tavuk suyu çorbası yapıp içine küçük küçük doğramıştım çıkarmalar olsada öyle yedirebilmiştim sade eline verdiğimde kabul etmemişti :)