8 aylik Ek gıdaya başladığımızdan beri su içiremiyorum ağzına aldığını da olduğu gibi akıtıyor yemek yedirirken 1 2 yudum içtiyse seviniyorum yemek dışında hiç içmek istemiyor biberon kullanan bir bebek değil o yüzden normal suluklardan ememiyor akıtan suluklardan da içmek istemiyor bardaktan içince de akıp gidiyor nasıl su içirecem bilmiyorum