Boncukdefne52 Yüzünüzdeki hamilelik lekeleri olup çözüm yolu bulan varmı kızlar. Doğumdan sonra çoğunluğu geçti ama hala var.
Alparslanmoms_ Boncukdefne52 benim de hafif bıyık ve göz altlarım da var inşallah geçer. Adet oluyor musunuz
Alparslanmoms_ Boncukdefne52 3 ay oldu doğum yapalı bende olmadım. Hamilelikte oluştu. Hormonlarla kaynaklı diyorlar acaba adetle ilgisi var mı ondan sordum
Boncukdefne52 Alparslanmoms_ evet hormonlarla ilgili diyolar, çok kötüydü benim çok şükür azaldı ama kalanlara da çözüm bulabilirim belki diye düşündüm
Boncukdefne52 Alparslanmoms_ belki kullanan birileri vardır. Birde sarı kantaron yağı lekelere etkili diye duydum denemek istiyorum ama kullanan birileri varsa yazar inşallah