Dogukan benim oğlum en zor bebeklerden biri halaa öyle doğduğundan beri bak, ilk doğduğu gün bile uyumadı gece , uyutsak uyandiramazdik , uyandırsam uyumazdi. Devamlı ağlardı devamlı huzursuzdu. Daha sonra ben dışında herkese ağlamaya başladı. 6 aylık olana kadar ben evden dışarı sadexe binanın önüne cikabildim onda beş dakika , kapıdan çıkar çıkmaz yirtinirdi , evime annem bile gelmezdi yabancı birinin sesini duyunca kendini yirtardi. Tam bu bitti dedim ağzında enfeksiyon çıktı memeyi bıraktı neler neler denedim emmedi. Geceleri en az 10 kez kalkıyordu artık bedenim titriyordu. Doğumdan sonra ilk ayda 30 kilo verdim çünkü yemek yemeye vaktim olmuyordu. Şimdi 10 aylık inan o kadar hareketli ki bazen yorgunluktan napicami şaşırıyorum. Şimdi güzel anne Bana bunları niye anlattın dersen , benim oğlum 7-8 çocuk büyütmüş kadınların bu nasıl bebe dedikleri çocuktu hala diyorlar ama 7-8. Aydan sonra ne kadar hareketli de olsa bal oluyorlar bal, belkide senin evladın daha erken toparlicak bilemezsin. Önemli olan sağlığı yerinde evet çok yoruluyoruz ama inan bana gecicek. Düzelmezse benim sıpa duzelmezdi