Elimde 5 numara bebek bezi var. 2 paket var , birini açtım içinden en fazla 4 5 tane kullandım. Diğeri hiç açılmadı. 40 adetlik paket . 5 numara diyor ama benim bebeğim toplu bir bebek olmamasına rağmen küçük geldi . Eski beziyle karşılaştırma yaptım aradaki farkı görmeniz için . Yani 4 numara kullananlar alsın derim ben
https://imgyukle.com/i/QYfDkx
https://imgyukle.com/i/QYfvwy
https://imgyukle.com/i/QYfKph
https://imgyukle.com/i/QYf1uM
https://imgyukle.com/i/QYfGa6
https://imgyukle.com/i/QYfm1p
İki paketi 170 TL ye sayarım. Açılmamış paket 100 TL