Rumii Başa çıkılmıyor canım. Isırma, çığlık atma, sinirlenme bunlar zamanla geçiyor. Bizimki de sürekli ısırıyordu. Eve gelen misafirin çocuğunu bile ısırdı. Yapacak hiçbir şey yok maalesef. Havuç, elma falan verebilirsiniz eline. Birde ısırmasına tepki olarak gülmeyin. Biz o hatayı yaptık. Hoşumuza gitti minicik dişiyle ısırıyor diye sonra iyice arttı şiddeti. Şuan 16 dişi var ve sanırım kaşınması geçince bitti ısırması.