_kizimveannesi29 teşekkür ederim. Kilosundan hicbir zaman korkmayin sağlığından korkun bisey varsa yoksa da sukredip mutlu olun kimsenin dedigini onemsemeyin. Hemsireler cok abartiyorlae korkutuyorlar insani. Benim kizim kabiz oldu hemsire bagirsaklarda sorun olabilir enfeksiyon olabilir cok ciddi vs bisiler dedi. Ilk 3 ay kusma problemi cok cok fazlaydi mamaya gec dedi bir sürü sey söyledi hic mama kullanmadım suan kilosuds gayet iyi annesi olarak bizler anlariz ama doktorlarin dedigini dikkste alin sadece. Kusmasi erken dogdugu icinncoktu büyüdükçe geçti , kabızlık ve gaz yine erken dogdugu icin diyor doktor bagirsaklari güzel çalışıyormuş ilac ile destek aliuor suan