Kizlar lutfen bakin bebegimn poposunda catlak var anestol fito kullaniyorm iki kere laagmanla yaptirdim kakasini gazini dai cikartamyo sizde yasadinzmi boyle bi durum nasil sakinlestirebilirim surekli agliyor ve dogum iznim bitiyor ise baslicam yarın gozum arkada kalicak lutfen bi cozum soyleyin