Nazifeumay Bebelac Gold kullanıyorum. Bebeğim içtiği andan itibaren gaz çıkarmaya başlıyor. Mama kullanmadığımda bu dayı daha az. Sizce mama gaz mı yapıyor yoksa bağırsakları mamayı sevdi gazını rahat çıkarmasını mu sağlıyor. İlk bebeğim tecrübesizim
Merov Nazifeumay bebelac Gold genelde gaz yapmaz ama benden ondan kullanıyorum gazını rahat çıkarmasını sağlar bizde öyle oluyor
Saafie Nazifeumay Ben Bebelac Gold kullandim çok köpüruyordu ve kızımda gaz yapmıştı o yüzden sma geçmiştim hiç sorun yaşamadık
Nazifeumay Saafie evet emerken biberonun içinde çok köpürüyor özellikle . Bşde huysuzlanıyor arada ondan sonra gazını yapıyor zannediyorum gaz mamadan dolayı bilemiyorum. İl doğduğu zaman sarılık nedeniyle Sma denemiştim alıştırmadım sürüm yoktu sütüm gelince bıraktım. Kakasını falan çok rahat yapıyordu gözlemleyip değiştiririm olmadı
Brcmlk Bebeğim 2 ay 3 günlüksütüm olmadığı için ilk sma ile başladım sonrasında hipp kullanmaya başladım mamadan sonra gazını alıyorum fakat mide bulantısı geçmiyor mamadan olabilir mi ???? Bebelac kullananlar memnun mu mama değişimi yapmayı düşünüyorum
Nazifeumay Brcmlk benim beneğim severek içiyor bi sorun yaşamadık . Sadece gaz mı yaptı yada gazını iyi çıkarmasına yardımcı mı oldu bilmiyorum . Smya göre sanki daha tatlı gibi geldi bana seviyor