BernaLina Merhaba Anneler Bir sorum olucaktı; bebeğim 6 aylık oldu , mama kullanıyorum. Mamada 2. Numaraya ne zaman geçiliyor?
Demirbebek 6 ay yada 4 ay üstünde yazması lazım kullandığınız mamaya bağlı yanlış yönlendirmeyim sizi ama
BernaLina Demirbebek aptamil kullanıyorum 1 numarada 0-6 ay 2. Numarada 6-12 yazıyo ama gecmem gerekiyomu acaba 2 numaraya
AlyaMerveMina BernaLina ek gıdalı gibi bişi böyle pütür pütür oluyo bıberonda onj. harci bir farkı ykk 1 numara biraz daha suydu