bebegimde laktoz intoleransı var özel mama bide laktaz damlası ve probiyotik verdi doktor . sırf bu hastalık yüzünden cocugum kakasını yapamıyor doktora diyoruz ilaç vs de vermiyor acilde lavman vermişlerdi bizde ondan alıp yapıyoruz arada yoksa cocuğum ne yediyse hepsini fışkırarak geri çıkarıyor bu işten anlayan biri yardım etsin Allah aşkına cocuk lavman la bile yapış yapış bi kaka cıkarıyor böyle bisy görmedim ben