Kızlar bu sabah ilk İdrarla elimde bu testten vardı yaptım 4 ve 5 dakikada beliren çok hafif bir çizgi oldu telefonda çok net yakalayamadım ama dikkatli bakınca görünüyor Çok silik de olsa belki de sadece beni gördüğüm hayalim bir çizgi bile olabilir bilmiyorum ama bu testi kullanan var mı Ben ilk defa kullandım da kase test de yaptım negatif çıktı ovulasyon da kullanıyorum Aslında günüm erken bir ihtimal yapmak istedim