Gunes10-01 Lansinoh manuel göğüs pompası kullanan var mı nasıl acaba sütüm çok yok bebeğim cok emmek istemiyor elimde mochi var ama o sa bebeğim cok emmediği için biriktiremiyorum
Adec Gunes10-01 merhaba ben hiç memnun kalmamıştım otomatik olanlar bana daha rahat geldi. İkisindende almıştım. Hatta ilk lansinohla sağdığımda benim hiç sütüm yok bile demiştim ama otomatik olanla sağdığımda baya süt gelmişti