İyi akşamlar arkadaşlar 3 gün önce Edremite teyzeme gitmiştim artık eskisi kadar sakin değil orası kalabalık bi şehir olmaya başlamış bizde her sene tatile oraya giderdik eşim oraya tayin istiyor ama bende deprem bölgesi olduğu için vazgeçtim eniştem oradaki evlerin tamamını yaptı alt zemin hiç sağlam değil dedi yani göç alırken bişeyleri iyice düşünün depremden kaçış yok rabbim kaderimize yazmamış olsun yeterki 🙏