Demir eksıklgı var dendi 3 aydır şurup kullanıyoruz ama yok gunde zar zor ağlaya ağlaya birkaç kere devam sütü içiyor o kadar. Ne kahvaltı ne çorba ne yemek bısey sürmüyor agzına delircem artık yaptığımı mı beğenmiyor ama muz bıle çilek domates bile yemiyor iyice zayıfladı var mı bu durumu yaşayanlar 😭😭😭
Yoğurt ve kefire hayır demiyor bunlarla yaşıyor resmen