Aloaveraaaa Merhaba hanımlar Boşandıktan sonra kızlık soyadına geçildiği için fatura kurumlarından yeniden başvuru yapmam mi gerek yoksa kendiliğinden soyisim düzeliyor mu bilen var mı?
Azra41 Aloaveraaaa var tabikide mesela bankalarda geçmiyor otomatik ben evlenmeden önce çek almistim evlenerek çıktığım için işyerinden haliyle soyadı değişikliği vardı sıkıntı olmuştu. 😊 Hastane kurumların da otomatik işliyor bu soyadı şeyi ..
aycanbebek Muhtemelen kendisi güncelleniyodur çünkü evlenip soyadı değişince bi başvuru yapmaya gerek kalmamıştı diye hatırlıyorum ama şimdi sistem değişmiş de olabilir