Sonsuz32 Nasıl kestiniz emzirme den bende kesmek istiyorum Ne yapmam lazım ve kestigimde nasıl bir süreç beni bekliycek gogusune birsey falan suruptemi bıraktı lar
minnos004 Sonsuz32 kesmek için özel bir nedeniniz yoksa biraz daha bekleyin bence tabi. 15 aylik çok küçük daha
minnos004 Sonsuz32 ısırınca tepki vermeyin. Tepki vermek onun hoşuna gider daha da ısırır benimki de 14 aylij oda ısırır di hiç tepki vermemeye başladım baktiki gülmesi için sesim çıkmıyor bıraktı isirmayi. 🤣 suan da da birini emerken diğerine de tırnağını geçirir.