Aseldlbs endokrine götürün ama normal olabilir benim kızımda da vardı doktorumuz ayva tüyleri dedi kalın ve siyah olursa sıkıntılı olurmuş. tek meme büyümesi de olmuştu o nedenle bir yaş civarı endokrine götürdem gerekli testleri yapıldı erken ergenlik değil de daha geç ergenlik belirtisi çıktı meme büyümesi de emzirdiğim için benden gelen hormonlardan olmuş emzirmeyi kesince memesi de küçüldü. doktor bana normal ergenliğin varyasyonları demişti tüylenme için de genetik dediler kız kardeşim de aşırı tüylüdür