Bu aylarda benimde oğlum yatakta dönerek kucağımı arıyor ben kucağıma alınca sakinleşip uykuya geri gidiyo.. Eğer derin uykuya gitmediyse her yatağa koyduğumda böyle oluyo. Bu dönemlerde anneye bağlılık artıyo hiç kucağımızdan gitmek istemiyolar o yüzden🥲 Bana da sinir geliyo niye kıpır kıpır uyumuyo diye iyice dalana kadar kucağımda tutuyorum yapacak bişey yok hepsi geçici zaten bir gün kendi kendine uyuyacak 😇