Günaydın kızlar nasılsınız kızım bir yaşına girmesine 3 gün kaldı artık bir yaşında diyelim doğduğundan beri hep ⅘/6/ en geç 6:30 da kalktı bir aydır 6:30 da kalkıyordu valla seviniyordum bir kaç gündür 5 te kalkmaya başladı doğduğundan beri hep akşam 7 de yattı en geç 7:30 ben 9 uyutmayı denedim 8 de uyutmaya da dendim ama ne kadar geç yatırdıysam aksine hep daha daha erken kalktı o yüzden akşam 7/7:30 gibi uyuyordu ben 7 kalkmasına bile razıyım malum önümüz ramazan böyle erken kalkmaya nasıl olacak tek basimayim başka şehirdeyim gündüz iki uyku yapıyor biri 1,30 saat diğeri 40/50 dakika önerileriniz var mı akşam erken yatıyor demeyin cidden o saate alıştı yani 7 dediği an ağlamaya başlıyor çok şey denedim olmadı