Poyrazin_annesii Oglum bugun 1 yaş aşısı olacaktı ama geceden berı grip oldu . Grip olan bebeğe aşı yapılıyor mu bilginiz var mı
elmaliturtam Poyrazin_annesii hayır yapılmaz aile hekiminizi arayın söyleyin saten bağışıklığı düşük olduğu için hasta iken aşı yapılmaz
Ikizannesi06 Poyrazin_annesii aile hekimi ikizlerime yapmadı ateşli hastalardı grip olmuşlardı iyileşince yaptı doktorunuza sorun mutlaka
Poyrazin_annesii Gttm bugun söyledım. Oğlumun ateşi ve öksürügü olmadıgı ıcın aşı yapılabılır dedı .aynı sekılde cocuk doktorunuda aradm söyledm yaptırabılırsn dedı. Eşimde yaptıralm dıyınce yaptırdk sabah. Cok sükür keyfı yerınde ateşi fln cıkmadı