Cly01 Kızlar 14 aylık bebeğim geceleri ara ara ağlıyor demiştim mama veriyordum ama artk gece beslenmesi istemiyorum dün küçük biberonuna pekmezli su yaptım azar azar agladiginda verdim ve içti sizce bu yaptığım da doğru mu
Melis1706 Cly01 bir arkadasim.biraktiramiyorum demisti ona doktoru sadece su ver demis egerki anlarda yine icmezse mamasini sulandir demis