Arven_zeynep Kızlar merhaba 1 ay 6 günlüğüz . Bebeğime aventin anne göğsü uyumlu biberonundan veriyorum destek amaçlı. Bebeğim memeyi çok güzel kavrardı . Şimdiyse unutuyor. Alana kadar çaba sarfediyoruz. Böyle bişi yaşayan oldu mu acaba
ikikereanne_ Arven_zeynep biberon kullanmak süt akışı kolay olduğu için bebek memeden efor sarfederek sağım yaptığı için meme reddine sebep olabiliyor. Biberon kullanmayı bırakmanız gerek