Merhabalar oğlum normalde 2 saatte bir 80 ml aptamil ile beslenirdi istahlı bir sekilde yerdi son 3 gündür 30 ml bile zor içiyor diliyle itiyor kafasını çeviriyor sürekli yaptıgım hiçbir mamayı bitirmiyor zaten prematüre bir bebek gelisimi geriler diye korkuyorum ne yapmalıyım