Merhabalar,bebegim 2,5 aylik gece emzirmelerinde eger kaka yapmaz ise bezini degistirmiyorum. Cunku bezini degistirirsem uykusu acilio ve bu sefer uykuya gecmekte cok zorlaniyoruz. Bu durumda 10-12 saat bezi degismedigi oluyo sizce sıkıntı yasarmiyim ?