Oğlum 3 aylık ve çok gazlı.bir bebekti ne kadar dikkat etsemde yinede gaz sancisi yaşıyordu. Sadece şunu soyliyim canım çok çok.istedigi için karnabahar yemiştim ve o akşam bende oğlumda sabahladık bende gaz sorunu yaşadım anne sütünden de bebege geçiyor. Mercimek çorbası brokoli acı turşulsr turp bunlar.cok gaz yapıyor haberin olsun 😊 çok şükür atlattık o dönemleri yavaş yavaş yemege başladım ama ilk 3 ay illaki oluyor🤗