Kızlar 2 ay 1 günlüğüz 3 4 gündür göğüslerim çok yumuşak emiyor yutkunuyor ama eskisi gibi dolmuyor çektikçe gelmesi lazım 5 dk sürekli geliyor sonra 3 çekmede bir falan geliyor önceden geceleri çok şişerdi acirdi şimdi normal bi şişlik abartı bir durum olmuyor terbiye mi olmuştur yoksa dile getirmek istemediğim durum mu olmuştur 😬 ona göre bestlak almayı düşünüyorum ama neye göre değerlendirmeliyim bu durumu