Taze-anne06 8 ay 12 günlük benimki de şuan sallıyorum 🤦🏻♀️ neden ama ya gerçekten anlamıyorum ne güzel yat uyu 🙄 ayağımda sallıyorum yatağına koyuyorum uyanıyor yanıma alıyorum yatağına koyuyorum uyanıyor memede uyuyor yatağına koyuyorum uyuyor yanımda uyusun diyorum alıyorum gözler kapalı ağlayarak tepiniyor anlamadım vallaha yatıyorum hop kafamı yastığa koyduğumu görüyor sanırım başlıyor ağlamaya yat kalk yat kalk başım ağrıdı uykusuzluktan