Ya kızlar şimdi şöyle bi sorunumuz var ogluşum yani bu çocuğu uyutuyorum okadar harekeliki her kontrole geldigimde farklı bir pozisyonla karşılaşıyorum artık gülmekden kasıklarıma agrılar girdi az öncede yine dönerken ikidebir beşigi in tahtaları kafasını vurup canı yanıyor uyanıp aglıyor ve susmuyor ben ne yaptıysam ne koyduysam fayda etmedi ince süngerlerden koydum yoluk yoluk eti beşik icin koruma etekleri oluyor ya hani ismini unutum suan ondanda aldık ama yok onuda haleti saolsun yastık koyuyorum onuda atıyor yada suratına düşürüyor kız napcam ben bu bücür olanla 😂😂bu arada 13 aylık bıldırcın ogluşum😂😂😅🤷♂️