Aybers benim kızım 1 aylığı 1 hafta falan geçtiğinde gece aralıksız 4-5 saat uyumaya başlamıştı,hatta bende endişeleniyodum kaldırıp uyku arasında emzirsem mi diye,bebekler 1 aydan sonra sarılık vs kendini kurtardıkları için ve kilo alımı faslına geçtikleri için doktorum uyandırmayın,o acıktığında uyanır zaten o zaman emzirirsiniz demişti.Kızım akşam 9 da uyusa bile ben yatmadan 12 gibi bi emziriyodum ki tam yattığımda karnı tok olsun ve uzun uyusun