Zamanında bende bitlenirdim ilkokulda ama bu kadar küçük çocukta ilk defa görüyorum şoka girdim ve çok üzgünüm. 3 yaşında kızımın kafasını kaşımasıyla bi baktım bit hemen nöbetçi eczaneye gittik şampuan aldık yıkadık, tarama sonrası baya döküldü canlı da 1-2 çıkardık, sirkeleri de elimden geldiğince temizledim kaç güne biter? Yarında yıkayacağım uyanınca, 3 gün böyle devam etmeyi düşünüyorum yıkayıp ayıklayarak. Başına gelen olduysa lütfen yazsın.