gbdl23 İyi geceler kızlar bebeğim kuvezdeydi çok şükür bugün çıktık beslenmesi geceleri nasıl olcak 2saat deliksiz uyuyacak mi bu süre zarfında sizde uyuyor musunuz basında beklemezsem bisey olur gibi korkuyorum daha 1 aylığız
Semaaa39 gbdl23 gözünüzaydın 🥰ben alarm kurup 2 saatte bi emziriyordum sürekli. Annemle kalıyordum genelde kusma vs riskiyle uyanık oluyorduk. 2 saatten fazla geçirince bebeklerin kan şekeri düşüyormuş buyuzden daha zor uyanıyolar. Hem süt artısı için bekadar emzirseniz okadar iyi.
babyandmom1 gbdl23 hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle yüz üstü yatırmayın gece sırt üstü başı yanda olsun yeterli. O uyudukça sizde dinlenmeye çalışın