Sema4444 İlk gün taktım doktorumun tavsiyesiyle. Dikişleri sabit tutar ve deha az acı hissedersin, hareket etmen kolay olur, yürürken ve oturup kalkarken daha rahat olursun demişti. Hatta hemşirelere ilk kalkışını korse takıp yapsın diye tembihlemiş doktorum. Ben korsesiz kalkıp yürümek istedim ki aradaki farkı anlayabileyim.
Şöyle söyleyeyim çok fark vardı. İlk kalkıp yürüdüm ama acılar içindeve kollarımdan iki kişi tuttu, oturup korseyi taktım tekrar kalktım ve sanki ameliyat olmamış gibiydim. Ellerimi tutmayın diyip kendi başıma yürüdüm. İlk 3-4 gün uyurken çıkarıyordum sadece onun dışında hep korseyle durdum ve hiç kimsenin yardımına ihtiyacım olmadı. Kendi başıma hallettim her şeyi. 5. Gün korseyi çıkardım çünkü bel fıtığım var ve korse bana iyi gelmiyor genel olarak. Daha çok ağrı yapmasından korktum.