Kızlar selam biz Maraş depreminden sonra otele yerleştirilmiş bir aileyiz. bebeğim 5.5 aylık oldu yaşadıklarımızdan sonra sütümde azalma olduğu için mamayla destek veriyorum. Ama artık ek gıda desteği de düşünüyorum. Ancak otelde bu durumu nasıl yapabilirim? Bana önerebileceğiniz bir şeyler var mı?