BurcuMasal Kızım 54 günlük ama sürekli huzursuz sürekli ağlıyor,uyuma süresi çok kısa gece en fazla 2 saat kesintisiz uyuyor anne yanı var orda bile uyumuyor sürekli kucağımda artık sütüm yetmiyor mu diye kafayı yiyeceğim zaten böyle giderse uykusuzluktan sütüm kalmayacak.ilk ay 1 kilo 100 gram aldı.Dün doktora gittim gayet sağlıklı buldu.Sadece gaz için probiyotikli bir damla verdi.ayın bitmesine 1 hafta var 750 gram almış bu ay da 1 kilo alır diye düşünüyorum ama neden sürekli ağlıyor?Doyan bebek huzurla uyur diyorlar doymuyor mu diye denemek için mama da verdim 5 dakika susuyor sonra yine aynı ağlama krizi😢
Deletedmom277 BurcuMasal gazı vardır kilo alımı gayet iyi zaten kilo almışta soymama gibi bir durumu yok
BurcuMasal Ulkukrts Gaz için doktor probiyotik verdi ve nurse&harveys damla kullanıyorum.Çıkarıyor da gazını duyuyorum günde en az 2 kez kaka yapıyor yoğun
BurcuMasal Deletedmom277 Gaz masajı yapıyorum,damla kullanıyorum, her besleme sonrası gazını çıkarıyorum başka ne yapabilirim?
Ulkukrts BurcuMasal ben iki üç çay kaşığı nane içiriyorum oğluma kendimde kimyon rezene kaynatıp içiyorum yemeklerime kimyon atıyorum mutlaka
[silindi] BurcuMasal sen kendin kimyon ve rezene iç sütten bebeğe gecer daha cok ve kolay gaz atar.Sende bir müddet gaz yapan yiyecekler yeme ve içme canım düzelir zamanla sabır lazım ama bu dediklerimi muhakkak yap
BurcuMasal [silindi] Dikkat ediyorum yediğime içtiğime,birkaç gündür içmedim Rezene kimyon ama içtiğimde de aynıydı
BurcuMasal sevimli61 Gerçekten uykusunda uyanmasında değilim öyle bir ağlıyor ki sanki bir yerini kesiyorlar ona üzülüyorum son günlerde memede de ağlamaya başladı
Ellaynagme Geciyor canım bu günlerde. İnan o kadarlıkken bebeğim sallanan koltukda o kucagımda oyle yatardım butun gece gündüz. Yatak yuzunu unutmusdum. Dogru duzgun hic uyumazdı hep boluk bolcuk. Gazıydı osuydu busuydu ne kullanırsan kullan ı ıh gecmiyor. Anca buyuyunce zaten artık kendi kendne toparlıyor.
BurcuMasal Ellaynagme Ya gerçekten artık uykusunda da değilim canım kendini paralıyor ağlarken ona üzülüyorum😢son birkaç gündür memede de ağlıyor bakıyorum süt var,ağzından akıyor anlam veremiyorum
Efeyaman Canım maslalh 2 saat uyuyorsa iyi bu aylar zor oluyor canim ama 4 aydan sonra düzene giriyor allahın izniyle dayanmaya çalış hep sabır çek ben gaz için biogaita kullandım cok memlun kaldım dene istersen bitkisel.
Ulkukrts BurcuMasal naneyi kaynatıyorum çay kaşığının yarısı kadar şeker atıyorum fazla atmayın sonra veriyorum 1 saate kalmadan gazını çıkarıyor tuvaletini yapıyor