Gazını çıkarmadan yatırmamak lazım , yoksa hemen uyanır, bebeklerde ve yetişkinlerde gaz ancak hareketle çıkar , ben en etkili yönetimi bebeğin sırtını dikleştirmekte bulmuştum , omuzda pat pat vurmak hiç işime yaramadı, bebeğinizin sırtını azıcık dikleştirin , kocam bebişi koltuk altlarından tutup hafifçe yukarı aşağı hareket ettiriyordu o da işe yarıyordu, ama yenidoğan olduğu için bu hareketleri özenle yapmak gerekir , şuan 3 aya gireceğiz hala gaz sancısı var bir de üstüne kusma eklendi , ne zaman bitecek diye bekliyoruz biz de