Gizemarden Selam kizlar. Doğumdan sonraki 14.ayda ilk regl olmuştum. Ayın 25iydi. Bu ay henüz olmadım. Benim gibi problem yaşayan oldu mu acaba merak ediyorum. Son 1 haftadır aşırı derecede mide yanması yaşıyorum ve sol bacağımda ara ara kramlplar oluyor🤷🏼🤦
_mom30 Ilk 2 yil duzensiz olmasi cok normal doktorum boyle dedi Bende 1.5sene olmasina ragmen duzensizim hala korkmana gerek yok🤭
Gizemarden _mom30 o kadar alışmıştım ki rahatlığa 🤣 baya bı bocaliyorum korkulu zamanlar geldi çattı işte 😢