sabirsizbebek15 Pdr Kelebek02 Asena Yasemince35 bebekleriniz kendi kendine dönüyor mu. Kendi kendine dönmeye başladığında geçer diye okumuştum da. Bir de uyumaya gececepinde yğz üstü yatırmayı deneyin karnının altına ince bir yastık koyarak kafası ve dizleri yastığın dışında kalacak şekilde biraz 20 dk falan bu şekilde uyusun sırt üstü yattığında da ayaklarını karnına dopru itip o şekilde tutun cıkarıyor bşr de böyle deneyib isterseniz.
Sadiyealp Yasemince35 rica ederim bu sekilde olan bebek cok fazla ve gaz olarak akla geliyor en azindan faydasi olursa ne guzel 😍
Eymn1207 4.aylıgız 3.cü ayımız da cok şükür geçti artık kendi çıkartıyor ama 3 ay neler çektim hatırlamak bile istemiyorum gunde 1 saat uyuyorduk
Aylin_63 Benim kızım gibi kimse gazlı olamaz 3.ay 26 günlük röntgen çektik ve bağırsakları görünmüyordu.. 2 günde bir duş aldırıyorum bebek yağı veya zeytin yağını vücuduna banyo yapmadan 1-2 saat önceden sürüyorum masajla 20 dk sürüyor sonra kundak ediyorum uyutuyorum sonra yıkıyorum.. nurse harvers gaz damlasıı kullanıyorum 5 damla günde 4 defa .doktor önerisiyle bi kaşık zeytin yağı içiriyorum 2-3 günde bir gün içerisinde keyfinin iyi olduğu zaman masaj yapıyorum 30 dk kadar iyi geldi kakasını da 2-3 gündür hercümerc yapıyor.
Yasemince35 Aylin_63 bir de kız bebeklerde gaz olmaz derlerdi 😊 Gerçekten doktor zeytinyağını önerdi mi? Annem haftalardır zeytinyağı ver diyor 😊
eda_yael hepinize önereceğim tek şey Sab Simplex gaz damlası arkadaşlar. Biz de gaz sancısindan çok çektik yapmadığımız şey almadığımız gaz damlasi kalmadı ama çok şükür bunu ilk kullandığımız günden itibaren yararını çok gördük simdi kendi yattığı yerden çıkarıyor gazını. O kadar bunalmıştım ki elimden de birşey gelmiyordu artık bu günleri görür müyüm diyordum ki şükür gördük 😀
Kelebek02 eda_yael sap simplex bızımkını mahvettı onu verdıkten yarım saat 1 saat snra cıglık cıglık aglıyodu
Aylin_63 Yasemince35 evet önerdi rahatlar hatta mama da veriyorsanız eğer 2 mamasına da 2-3 damla hergün damlatablirsin dedi
Eymn1207 Yasemince35 ıkınmalar genellikle kakasını yapmaya calıstıgı zamanlar olur anlatım hemen masaj yaparak ona yardım ederım
Demirbebek Bizde de durum aynı gerilmeler ıkınmalar özellikle sabaha karşı bastırıyor 3 ay 10 günlüğüz 🤦🏽♀️
tugbaninpenceresi @Mert_1905 ama masaj yaparken ve dizime yatırınca o kadar ağlıyor ki sesi kesiliyo, ben de masaj yapamadan bırakmak zorunda kalıyorum, neden o kadar ağlıyor olabilir masaj yaparken ya 😢
Mert_1905 tugbaninpenceresi gazını çıkartamadığı için kasıyo kendini Oyle oluncada karnında ağrı oluyor o yüzden ağlıyordur.
Aylin_63 tugbaninpenceresi bebek ağladığı an masajı hemen bırakın çok canı yanar daha da şiddetlenir gazın çözümü yol bir müddet kadar sadece beneğinizi sakinleştirmeye çalışın. Benim bebeğim doğduğundan bu yana perhiz ediyorum çok dikkat edin yedikleirnize ayağınıza çorap giyin sırtınıza bişeyler giyin bebeğin ayağındada çorap olsun ayaktan alırlar soğugu oda gaz yapar
Sadiyealp Tglr aynen oyle ben 1 haftadir ne yiycegimi bulamiyom kimisi gaz yapiyo kimisi yasak derken 😏😏