Merhaba arkadaslae oğlum 10 aylık parmak ucunda yurume gıbı sorunumuz var asla tabana basmıyo yurutec hıc kullanmadım sayılır aldık ama annecı ve kucakcı bırı oldugu ıcın surmedı ya da ıcınde oturdu bes dakka agladı oyle kaldı kenarda 5 aylıktan berı ne zaman ayakta tutmaya calıssam hep ucuna bastı ayakkabı gıydır dedıler gıne olmadı bızım gıbı olupta cozum bulan oldumu ne yapmalıyım