Kızlar bi yakınımın şu an kanaması var 2-3 saat önce şiddetli adet ağrısı gibi ağrıları bardı kanaması olunca hastaneye gitti doktor bebek orda ama kese bozuk demiş düşük yapacaksın demiş sadece kan almış ve göndermiş başka bişey vermemiş ve daha önce kontrollere gittiği doktor 5 haftalık demiş bu doktor 10 haftalık demiş son adet tarihine göre demiş alttan muayene etmiş 10 haftalık kesin demiş arada nasıl bu kadar fark var ? Başka hastaneye gitmeli mi ? Benim içime pek sinmedi ilk kontrolde doktor kese küçük demişti 2. Kontrolde gayet normal demiş şimdi de olan bu başka doktora mı gitse ?