Fincan Kızlar yenidoğan bebekte akıntı olması normal mi, yeşil renkli uzayan şekilde oluyor, koyu kıvamlı biraz da
Zulfiyye Fincan benim kizimda wefaf rengdi doktordon sordum normal dedi . Hatta gulerek bana senin bebeyin orasiyla ne iwin var dedi. Ama sizde reng farkli bence doktoro danişmani lazim
Masal_Arya Fincan benim bebeğimdede dogduktan 1 gun sonra şeffaf akinti olmustu doktora sordugumda anneden gecen hormonlardan dolayi hatta kan lekeleri bile olabilir korkulacak birsey yok dedi ondan sonrada 1 kere oldu suan 2 aylk daha olmadi
tubii94 Kızlar benim bebeğim daha 7 günlük önce şeffaf kanlı akıntı oluyorud şimdi sadece kanlı akıntı oluyor doktor normal hormonlardan dedi ama korkuyorum gene de ne zaman geçer
Mrvaydn_ tubii94 hiç korkmayın ben de kızımda yaşadım hormonlardan kaynaklı doktor bize de öyle demişti kısa sürede geçiyor merak etmeyin telaş yapmayın
tubii94 Mrvaydn_ inşallah canım görünce çok kötü oluyorum öyle kafama taktım ister istemez hemen geçer inşallah kaç gün sürmüştü sizin