Kızım 5,5 aylık 5 aylıkken 8 kg dı anne sütü ve mama gidiyoruz anne sütü aldığı için ek gıdaya 6.ayda başlayalım dedi doktor fakat ben yavaştan tadımlara başlamak istiyorum çok istekli çünkü ne zaman yiyecek içecek bişi görse şap şap yapıyor. Tadımlara meyve ile başlama sebze reddi olur diyor herkes ilk ne verebilirim