gonlumungozdesi 8 9 yıl önce lazer yaptırdım, artık çok az tüy kaldı, ayda 1 braun epilasyon aleti ile çıkan tüyleri alıyorum. Lazer hayatımda yaptırdığım en iyi şey diyebilirim en büyük rahatlık. Diode laser benimki. Neyse onun dışında yüzümdeki tüylerden iğneli epilasyon sayesinde kurtuldum. Kaşımı kendim alıyorum genelde, bıyık için ise browns diye bir makine var onu kullanıyorum (ipli).
Cilt bakımı vs yapmıyorum maalesef, her krem maske veya serum aldığımda bir iki gün sürüp bırakıyorum. Manikür, oje, fön vs genelde dışarı çıkacaksak yaparım. Bazen onu da yapmaya zamanım olmaz ama