Kızlar 75 günlük bebeğim meme+mama olarak gidiyorduk ve bi kaç gündür zaten mememe gelince huysuzlanıyordu, hastahane işleri vs vardı beslenmesi biraz aksadı öyle olunca mememi unuttu tamamen büyük ihtimalle 4 saattir uğraşıyorum tutturmaya ağlıyor öyle, oturarak zaten emmiyor ayakta yürüyerek,loş ışıkla sessiz bir ortamda emzirmeye çalıştım tutmuyor, beyaz gürültü eşliğinde tutturmaya çalıştım olmuyor yardımcı olun lütfen çok üzgünüm ya ben sütümü arttırmaya çalışırken meme reddi yaşıyorum😔