Valla ben anlamıyorum ilk cocik ama 7 ay 23 gün babasına sadece baba diyebiliyor birde anne çıkarmaya çalışıyor bilinçli şekilde ama her bebeğim gelisimi farklıdır. Bir de şunu biliyorum çocuk o kelimeyi doğru çıkarana dek tepki vermemeniz mesela dede diyorsa dede tepki verecek. Baba diyijce baba. Anne diyince siz. Mama diyince onaylayıp mama vermek gibi. Yoksa bagdastiramiyorlarmis